BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 2, 2010

semangat oh semangat..

akhir2 ni..adalah hari yang sibuk buat aku..banyak gak jawatan yang aku sandang..lebih dari biasa..sebagai pemangku ketua jabatan,aku perlu arange dan memastikan semua plan yang dirancang berjln lancar..urusan tu bukan sahaja utk rakan setugas..malah orang2 yanh perlu diuruskan..perkara ni sebenarnya tidak meninggal bebanan kepada aku..tapi bila semua kerja berlaku srentak..tu yang rasa nak nagis..hehehehe..hari ni..semalm adalah hari yang aku paling kurang senyum..rakan setugas pun perasan bila aku senyum..senyum terpksa..sampai kawan aku cakap"siannyer..nak senyum pun penat"hehehe..tu si hanif yang habaq..tapi alhamdulilah,aku mendapat rakan yang memahami..bila dapat rakan2 sekerja yang memahami,rasa lega sikit..selain dri pemangku ketua jabatan,pada ms yang sama aku memegang jawatan setiausaha sukan..fuhh..tu yang banyak kerja..buat surat..buat minit..pinjaman brng..bantu pengarah..susun senarai nama..pendek kata..memng banyak kerja..dan pada masa yang sama aku menjd "bapa" kepada orang2 yang perlu diurus..hiasan..dan sebaginya,supaya gelaran tahun lepas terus berpihak kepada kami..hehhhehe..
ruangan ni bukan keluhan atau ketidak ikhlasan aku melaksankan tugas..hanya sebuah coretan yang akan aku baca bila waktu lapang ku tiba..masa tu aku akan tersenyum mengingati apa yang telah aku lakukan..
aku berdoa agar Allah bersama aku merahmati tugasan dan mempermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat..amin..
esok..kembali bekerja.dan semangat baru tiba..
cayok!!!!

0 comments: