BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 20, 2010

Anugerah Juara Lagu..




AJL sudah lama melabuhkan tirainya..keputusan pun sudah diketahui seantero dunia..namun seperti biasa, bak kata pepatah..rumah sudah siap pahat masih berbunyi..masing2 mempunyai pendapat tersendiri..

dari ulasan kawan2 yang amatur mengenai bidang seni, mungkin ada keberangkalian jugak lagu pergi nyanyian Aizat dinobatkan juara pada malam itu adalah faktor yang diingini oleh kerajaan, iaitu 1malaysia..pergi pada malam itu, penuh dengan nilai 1 malaysia..lagi2 lagu tu dituju khas utk ikon 1 malaysia : Yasmin Ahmad..

utk tempat kedua dan ketiga,sememangnya layak memenagi tempat..tahnia buat Yuna dan Faizal tahir..dengn lagu dan sebenarnya$bencinta..

persembahan terbaik..bagi pendapat aku dan perbincangan bersama rakan yang amatur ini,lagu situasi;bunkface..sepatutnya layak memenagi trofi persembahn terbai..sebab interaksi bersama penonton..ubahan lagu yang menarik..persembahn yang mantop..dan lain dari lain..tapi itu hanya sekadar pendapat..namun juri profesional telah menetapkan pemenangnya..

vokal terbaik lari dari sasarn..misha dan faizal..namun pemenangnya black..sememangnya,black mempunyai range vokal yang mantap..dinamik vokal yang jelas..dan suara dia clear..tahniah black!!

semoga..industri muzik dapat mebina generasi ke arah hidup yang lebih baik!!!!

0 comments: