BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 20, 2010

teman kawan2..



sabtu lepas..(16 januari) sempat la aku bersama rakan2 gi area Jalan TAR, sebab nak survey persiapan perkahwinan rakan ku daud..semakin hari..semakin berdebar rasanya..tak sangka..daud, hang akan bergelar suami tak lama lagi...satu title yang bagi aku adalah berat..terlalu banyak tanggungjawab..tapi itu la fitrah manusia..dan aku juga akan seperti engkau..pasti akan memegang title itu..
sebelum tu..sebelah paginya,aku tak bersama geng2..(corax, piji, nenik n daud),aku still lagi kat sg bulao..nak rehat2 kat rumah,dah lama rasanya aku tak meinkmati waktu pagi yang indah di rumah sg buloh, kalo tak..weekend aku penuh dgn aktiviti bersama rakan2 n aktiviti kerja..dari pagi sampai ke tgh mlm..macam2 perkara kitorng buat..so pagi tu aku lepak2 kat rumah, mak yang tercinta sempatla masak sarapan pagi..mee sup..memang sedap..slurrrppp!!lepas makan,aku pegi service kereta..aku nyer timing nak service sampai terlajak..dari jadi apa2 baik aku service..walaupun bulan ni, kewangan aku tak berapa nak mengizinkan..tapi takper la..sama jer..dan akhirnyer aku akan gi serivi gak..lepas service, aku still kat rumah..lepak2 walaupun daud n geng ada call suruh join dorang, tapi aku cam malas lagi..aku bersiap ala mak nenek..lambat jer..tapi bila si daud n geng dah call kali ke berapa ntah..,baru la kelam kabut nak siap..dalam kul 2.30 aku gerak..kali ni aku naik komuter jer..dah lama gak tak naik komuter..dulu msa zaman budak sekolah selalu gak guna perkhidmatan komuter ni..skrng ni, bila dah ada kereta rasa malas jer nak menunggu n meredah manusia..ambil jln mudah,naik jer kereta..
daud dah cam marah jer..dorang ni dah faham perangai aku..kejap aku tu,maknanya lama lagi la..aku janji kul 3.30 sampai..tapi masa komuter tu nak ke KL, kul 3.15..sah2 la aku akan sampai lambat..takper la..heheheh..sorry geng..
samapi jer sogo, aku terus call dorang..walaupun masa tu aku still lagi kat stesen bank negara,tapi aku jawab dah samapi..so berlari la aku menuju ke sogo..dorang ni pandai gak..nak balas dendam kot..dorang call aku..dorang kata kat midvalley dah..aku pun cam dah down..rupa2nyer dorang kat belakng aku jer..
destinasi seterusnya..kitorang pegi ke semua house,cari persiapan perkahwinan daud..dia kata nak cari kad..bila survey tu..aku dapat idea..aku cdangkan buat design n pegi print jer..mungkin boleh dapat murah..kertas kita cari..banyak gak idea aku masa tu..so kita decide nak sit down..n bincang..kitorang lepak kat kedai mamak sebelah semua house..aku oder teh o limau..daud kopi o..yang lain dah kenyang katanyer..so bincang2..buat list, buat fasa kerja n lain2..pastu..kitorang terus gi mydin, cari barang utk buat kad..survey je dulu nak bandingkan harga..so dapatla beberapa idea..
kitaorang balik dalam kul 6.30..dalam keta, kitaorang nak gi midvalley..so singah ke mid.sblm singgah..tunggu si corax kat lrt bangsar...kat midvaley..kitoarng temankan pulak piji..nak beli kasut kerja..banyak tempat kitaorang singgah,antaranya metrojaya, primavera n jusco..last2 piji berkenan kat kasut primavera..harga RM200++..dia dah berkenan..pas beli kasut jer..kitorang singah lepak2 kat maple sekeyn 14..aku makan nsai ayam..dalam kul 10.30..barula kitorang balik..

minggu depan..jumpa lagi..

0 comments: