BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 22, 2010

sarapan..

pagi ni..aku menuju ke sekolah..ada program PIBG..sebelum nak ke sekolah ada contct daud,ajak makan kat taman melati..so kitorang jumpa kat sana..makan nasi lemak ngn teh tarik je..makan kat selah kedai mamak corner..best gak la..licin aku makan..hari ni aku belanja daud..sebblast week dia bnyk belanja aku..so gilir2 la..heheheh
dalam kul 9.30..kami menuju ke tempat kerja masing2..daud kena gi kerja..dia tu mmng sibuk sikit sejak kebalakngn ni..yela..baru pindah ofice banya kena set up..last month lagi sian..langsung xde cuti..ahad pun bekeja..tapi skrang ok sikit kalo nak bndingkan ngn last week..aku je maintain..tak de la terebban sgt kerja aku..
sampai kat sekolah,lepak2 dulu kat bilik guru,siapkan apa yang patut..mennda buku tilawah n hafazan budak2(walaupun aku bukan ustaz)..pas menanda,aku pergi ke perjumpaan PIBg..ps habis,jumpa lak ngn timbalan pengarah sukan..nak bincang sikit..aku selaku setiausaha..pengarah..tak sihat,banyak amsalah kot..takper..rehat cukup2..timb pengarah kali ni ok jer..senng bekerja ngn beliau..antara perbincangn kami,ialah jadual perlawann..secepat mungkin kena siapkan..harap2 dipermudahkan urusan..amin

0 comments: