BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 21, 2010

suka...

semalam..rasa syok jer mengajar..aku ngajar kelas 2 maliki..subjek geografi..bila terang kat budak2,rasa dipermudahkan jer ucapan aku,alhamdulilah..semua faham..ni cikgu syng antum..hehehehe..pstu adala buat lawak2..tergelak terbahak2 budak ni..seblum ni,aku ada masalh sikit ngn seorang pelajar ni..dia anak tunggal, mungkin kurang perhatian keluarga kot..mak sibuk,bapak pulak pengarah film,lagi la sibuk..so seblum tu,teruk aku denda dia,sampai aku halau dia keluar kelas,pastu rasa kesian sagt..yela,masa aku marah tu,aku cam tegas sgt..nak semua student ikut apa yang aku suruh..nak smua senyap,walhal..aku tau..itu bukan cara yang tepat..aku kena dekati mereka..so,smlm masuk je kelas,aku dah azam..nak bgi dorang happy..alhamdulilah..semua bagi respon..semua mendegr ngn tekun..semua faham..pas mengajar..aku bagi dorang happy lagi..ada permintaan suruh aku bercerita..so aku start la bercerita pebgalaman handle hesteria kat UM dulu..kusyuk benar budak2 tu..siapa bising jer..kawan2 dorang yang marah..so tak yah la aku susah2 suruh dorang senyap...hehehehe

0 comments: