BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 6, 2010

arm zaiham inilah aku..



penutup 2009 aku dan rakan, sempat pergi bercuti2 di Pulau Pinang..kami bertolak dari rumah masing2 pada pukul 12 tgh malam..so kami menyambut tahun baru di dalam kereta..sepanjang perjalanan amat menyeronokkan,sbb masing2 taknak tidur..macam2 aktiviti yang kami buat,dari karaoke, teka teki patern, bernasyid, bercerita dan macam2 lagi..kami sempat berhenti di 2 perhentian rehat, pertama di Tapah, makan2 dan minum2 bagi menghilangkan ngantuk dan satu lagi kami berhenti di perhentian Sg perak, tapi yang kelakarnya, bila aku sebut Sg Perak acapkali aku sebut Sg Besar..sampai kawan2 naik geram..hehehhe,aku pun tak faham..mungkin Sg Besar dekat ngan tempat tinggal aku..kat sg Perak kami terlelap ramai2 di dalam kereta,selama hampir 45 minit..sambil menunggu waktu subuh..5 orang tidur dalam kereta..macam2 possing..heheh..
dari sg Perak ke Pulau pinang..masing2 dah penat dan dalam kereta sunyi sikit,cuma kadang2 ada gak yang cuba memecahkan kesunyian..aku tak dapat tidur sebab nak jaga driver..sian lak hafiz drive sorang2..
samapi jer jambatan pulau pinang, semua dah bangun. apa lagi,masing2 buat perangai..hehhehee..
seronok sangat..antara percutian yang BEST!!

0 comments: